Умови оформлення замовлення
1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
1.1. Ці умови встановлюють порядок взаємодії між Інтернет-магазином svmr-toys.com і клієнтами Інтернет-магазину https://masloshop.com.ua - фізичними та юридичними особами, які оформили замовлення за допомогою сервісу «Кошик», розташованому на сайті https://masloshop.com.ua (далі - сайт ) або іншим доступним методом.
1.2. Інтернет-магазин https://masloshop.com.ua здійснює реалізацію і доставку товару по всій території України.
1.3. Інтернет-магазин https://masloshop.com.ua реалізує товари в роздріб. Повернення товару здійснюється згідно закону України "Про захист прав споживачів" .Звертаємо Вашу увагу, що жіноча білизна не підлягає поверненню та обміну, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (№ 3161-IV від 01.12.2005 р)
1.4. Оформлюючи замовлення на сайті, клієнт безумовно погоджується слідувати цим умовам і підтверджує, що ознайомлений з ними.
2. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
2.1. Оформлення замовлення здійснюється клієнтом шляхом додавання товару в кошик, по дзвінку менеджеру.
2.2.1. клієнт заповнив усі поля форми / надав інформацію, яка дозволяє ідентифікувати клієнта і зв'язатися з ним:
2.2.2.2. П.І.Б. / найменування;
2.2.2.3. Адреса;
2.2.2.4. контактний телефон;
2.2.2.5. бажаний порядок оплати (способи оплати перераховані в п.5.1.);
2.2.2.6. бажаний вид доставки товару.
3. ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНОМ
3.1. Менеджер Інтернет-магазину https://masloshop.com.ua при отриманні замовлення перевіряє наявність товару і, якщо замовлення оформлене відповідно до пункту 2.2. справжніх умов, приймає замовлення і виставляє клієнтові рахунок для повної оплати.
3.2. З моменту прийняття замовлення Інтернет-магазином https://masloshop.com.ua клієнт має право відмовитися від замовлення або вносити в замовлення зміни (видаляти / додавати в замовлення товари, змінювати характеристику товару (колір, розмір, кількість і т.п.). Після виставлення рахунку на повну оплату видалення товарних позицій з замовлення не допускається.
4. ФОРМУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
4.1. Співробітники Інтернет-магазінa https://masloshop.com.ua формують товари, зазначені в замовленні, сформовані, підтверджені та оплачені до 16-00, відправляються в цього ж дня. У тому випадку, якщо Ви зробили замовлення в суботу, неділю або святковий день, то його формування зсувається на перший робочий день, наступний за днем оформлення замовлення. Місто відправки - Львів, Київ.
4.2. У разі відсутності будь-якого товару Інтернет-магазин https://masloshop.com.ua формує замовлення товарами, наявними в наявність. у разі якщо товар відсутній, а сума замовлення буде нижче встановленого п.2.2. розміру, клієнт не зобов'язаний вносити зміни в замовлення. у разі відсутності будь-якого товару менеджер Інтернет-магазину https://masloshop.com.ua може запропонувати клієнту зробити заміну відсутнього товара на будь-якій іншій товар. За згодою клієнта інший запропонований товар додається в замовлення.
4.3. У момент закінчення формування товарів замовлення менеджер Інтернет-магазину https://masloshop.com.ua повідомляє клієнта про склад замовлення, відсутності будь-яких товарів, і виставляє клієнтові рахунок на оплату замовлення.
5. ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ
5.1. Оплата замовлення здійснюється наступними способами:
5.1.1. Оплата при отриманні (накладна плата) при умові передплати 100грн;
5.1.2. Оплата на рахунок.
5.1.3. Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні посилки в будь-якому відділенні Нової Пошти. Комісію за пересилку коштів оплачує покупець. Вартість переказу післяплати становить 20 грн + 2% від суми (збір "Нова пошта").
6. ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
6.1. Доставка замовлення здійснюється за рахунок клієнта за тарифами перевізника наступними способами:
6.1.1. Службою доставки «Нова Пошта»;
6.1.2 Інший службою, якщо це було узгоджено з менеджером.
6.2. Доставка здійснюється по всій території України, окрім окупованих областей.
7. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
7.1. Товар не використовувався (без слідів встановлення) і повертається у повній комплектації;
7.2 Збережений товарний вигляд деталей (зокрема чисте та ціле пакування)
Процес повернення товару:
Зв'яжіться з менеджером;
Надішліть товар за адресою звідки відправлявся товар Вам;
Отримайте гроші банківським переказом або іншим способом заздалегідь обумовлені з менеджером. *
Термін повернення грошових коштів - до 7 календарних днів з моменту отримання від Вас повернення.
* Якщо Ви отримали товар з браком або вам прислали не те, що Ви замовляли, і при цьому Ви оплатили доставку - ми також її компенсуємо.